czwartek, 28 czerwca 2012

EUROMUFFINY, vol.2. Wiśnie, banany i czekolada.



To była ciężka decyzja: kibicować przeciw Niemcom czy kibicować przeciw Włochom. Ostatecznie wybrałam to pierwsze i postanowiłam zrobić muffiny na osłode. Kolorystyka składników: czerwone wiśnie, żółte banany i czarna czekolada nie mają nic wspólnego z flagą Niemiecką a zbieżność jest zupełnie przypadkowa:)




Składniki:

Suche:
1,5 szklanki płatków owsianych 
0,5 szklanki cukru
1,25 szklanki mąki
3/4 łyżeczki sody
1/4 łyżeczki soli
1 łyżeczka proszku do pieczenia

Mokre:
1 jajko
4 łyżki oleju
3/4 szklanki mleka

Dodatki:
mleczna czekolada
2 banany
szklanka wiśni




Osobno wymieszałam składniki suche i osobno zmiksowałam mokre. Nastepnie połączyłam je niedokładnie, wsypując równocześnie pokrojone w kostke dodatki. Piekłam w 190 stopniach przez 20 min. Po pierwszej połowie muffiny były gotowe,ja mogłam się skupić już tylko na meczu, a Italia wygrywała 2:0:)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz