środa, 22 sierpnia 2012

Bakłażan nadziewany kurczakiem, papryką i brązowym ryżem


Faszerowane warzywa nie tylko ładnie się prezentują na talerzu, ale również fantastycznie smakują. Zazwyczaj pod nóż idzie papryka. Dziś dla odmiany- bakłażan. Efekt jak najbardziej na plus.

Składniki:

2 bakłażany

podwójna pierś z kurczaka

2 średnie cebule

papryka

2 woreczki brązowego ryżu

brokuły(na ozdobę)


Bakłażany przecięłam wzdłuż i dokładnie wydrylowałam środek. Pierś podgotowałam na wodzie przez ok. 15 min po czym pokroiłam w kostkę. Podsmażyłam cebulę, następnie dodałam do niej kurczaka. Po kilku minutach dołożyłam pokrojoną paprykę oraz wydrążony wcześniej miąższ. Na końcu dodałam ugotowany ryż, przyprawiłam solą, pieprzem, bazylią i wymieszałam. Gotowym farszem wypełniłam ćwiartki bakłażana. na każdym umieściłam brokuł. Całość wylądowała w piekarniku na 20 min (200st).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz