sobota, 11 sierpnia 2012

Naleśniki ruskie czosnkowe


Ostatnio naleśniki pojawiają się na naszym stole niemal codziennie. Eksperymentujemy z różnymi dodatkami i na słodko, i na słono. Dziś chciałabym podzielić się pomysłem na farsz, który okazał się trafionym w dziesiątkę.


Składniki:


Na ciasto:

2 jajka
pół litra mleka
2 szklanki pełnoziarnistej
1 szklanki mąki pszennej
sól
oregano
zioła prowansalskie

Farsz:
200g serka twaróg
pól kg ziemniaków
cebula
cały czosnek




Obrane ziemniaki ugotowałam i odstawiłam do ostygnięcia. Wszystkie składniki na ciasto dokładnie zmiksowałam. Naleśniki usmażyłam na niewielkiej ilości oleju. Z podanych proporcji wychodzi ok. 15 sztuk.
Twaróg i przygotowane wcześniej ziemniaki połączyłam przy pomocy ugniatarki do ziemniaków. Do tego dodałam przysmażoną cebule i ugnieciony cały czosnek. Doprawiłam pieprzem i solą. Rozprowadziłam farsz na naleśnikach i złożyłam je na pół.



5 komentarzy:

  1. Smakowicie wyglądają :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe nie jadłam naleśników ruskich.

    OdpowiedzUsuń
  3. Smaczne takie naleśniki, zapisuję do zrobienia!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci wyszły te zdjęcia nalesników, Ale zrezygnowałabym z tego zagadkowego elementu w tle :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. takie proste a takie oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń